Hier vindt u alle vragen terug die veel aan ons gesteld zijn.

Vraag:

Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord:

U betaalt € 4,50 voor bestellingen tot € 75,-, maar bestellingen boven de € 75,- zijn helemaal gratis.

 

Vraag:

Is een online betaling bij Badkamercomfort veilig?

Antwoord:

Ja, absoluut! Wij maken gebruik van Sisow, die weer gebruik maakt van (SSL) technologie. Dit is een coderingsmethode om via internet verstuurde gegevens te beveiligen. De verstuurde klantengegevens kunnen door niemand anders dan de ontvanger worden waargenomen.

 

Vraag:

Kan ik een bestelling ook afhalen?

Antwoord:

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

 

Vraag:

Wanneer heeft u de bestelling in huis? 

Antwoord:

Zodra de betaling bij ons binnen is, zenden wij de bestelling naar u toe.

Dat kan snel gaan als u met IDEAL betaalt. Bij een overschrijving duurt het doorgaans iets langer. Wij streven ernaar dat u de bestelling binnen 5 werkdagen ontvangt.

 

Vraag:

Kan de chauffeur de bestelling achterlaten bij de voordeur?

Antwoord:

Nee, dat kunnen we niet riskeren. Onze chauffeurs hebben de verplichting om de bestelling aan u te overhandigen. Ze mogen het niet aan de deur hangen of bij de voordeur achterlaten. Ook niet als u een briefje achterlaat met dat verzoek.

 

Vraag:

Kunt u dan vragen of de chauffeur een belletje geeft als hij eraan komt?

Antwoord:

In sommige gevallen is dat mogelijk. Als u dat graag wilt kunt u dat melden op de laatste pagina van het bestelproces in het opmerkingenvakje.

 

Vraag:

Als ik niet thuis ben, wordt een bestelling dan bij de buren afgeleverd?

Antwoord:

Dan kan. Dat hangt van de bezorgdienst af. Wij werken met verschillende transporteurs. De een doet dat wel. De ander niet. Doorgaans gebeurt het niet is onze ervaring.
Indien u absoluut niet wilt dat uw bestelling door de buren wordt aangepakt, dan kunt u dat duidelijk aangeven in het opmerkingenvakje op de laatste pagina van het bestelproces. Geef dan duidelijk het huisnummer aan, want het woord 'buren' is misschien niet altijd duidelijk.

U kunt ook overwegen om het pakketje op een ander adres te laten afleveren. Dit kan alleen een adres in Nederland zijn.

 

Vraag:

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Antwoord:

In dat geval zijn er een paar opties mogelijk. Wij proberen het gewoon later nog een keer of het wordt afgeleverd bij de buren. Deze laatste optie is niet altijd mogelijk (varieert per transporteur). Als u absoluut niet wilt dat uw buren uw bestelling aanpakken, dan moet u dit van tevoren melden in het opmerkingenvakje op de allerlaatste bladzijde van het bestelproces.
Afhankelijk van welke bezorgdienst wij gebruikmaken zijn er 2-4 afleverpogingen.

 

Vraag:

Wat gebeurt er als ik na de laatste afleverpoging weer niet thuis ben?

Antwoord:

Mocht een bestelling na de laatste afleverpoging niet in ontvangst zijn genomen, dan bestaat de mogelijkheid dat u een briefje in de brievenbus vindt met hierop de mededeling dat u uw pakketje op een postkantoor kunt afhalen.
Of de bestelling gaat naar ons retour. Eventueel gemaakte kosten komen voor de retourzending zijn dan voor uw rekening. U ontvangt geen restitutie van de betaalde verzendkosten. Het pakketje kan door ons opnieuw verzonden worden, maar zal opnieuw door het bezorgingsproces heen moeten en dus zult u opnieuw de verzendkosten moeten betalen. Zo'n vaart loopt het meestal niet, maar het kan wel zo gaan.

 

Vraag:

Kan ik het pakketje op een ander adres laten afleveren?

Antwoord:

Ja, dat kan. Het maakt ons niet uit welk afleveradres u opgeeft. Het moet wel een adres in Nederland betreffen.

Vraag:

Mag ik ook een afleveradres in het buitenland opgeven?

Antwoord:

Nee, dat is op het moment niet mogelijk. Wij leveren alleen in Nederland.

Vraag:

Hoe retourneer ik een artikel?

Antwoord:

Als u een artikel retour wilt geven, dan kunt u dat het beste per mail melden. Voor artikelen die onder het herroepingsrecht vallen, kunt u gebruik maken van een formulier dat u hier kunt downloaden.

Voor dit melden heeft u 14 dagen de tijd. Hierna kunnen wij uw retourzending weigeren.

Nadat u een retourmelding aan ons heeft gemeld, ontvangt u van ons een e-mail met hierin instructies hoe te handelen.

Voor alle informatie met betrekking tot retourneren, klik hier.

 

Vraag:

Wanneer gaat het herroepingsrecht in als de order uit twee artikelen bestaat?
Ik heb recht op 14 dagen bedenktijd. Nu heb ik een bestelling gedaan van twee artikelen. De order is nog niet volledig binnen. Pas als het laatste artikel binnen is, weet ik of ik alles wil houden. Vervalt het herroepingsrecht van het eerste artikel als ik het tweede artikel pas na bijvoorbeeld 3 weken ontvang?

Antwoord:

Nee, het herroepingsrecht van de gehele order gaat in op het moment dat u het laatste artikel binnen heeft.

 

Vraag:

Tijdens het onlinebetalen ging er iets fout. Wat moet ik nu doen?

Antwoord:

Als u het betalingsprogramma van de bank niet volledig hebt doorlopen, dan is er geen betaling gedaan. Er is dan geen geld overgemaakt. U zult de betaling handmatig moeten overmaken. Het handigste is als u ons hier even over contact.

Wij attenderen u erop dat u verplicht bent de betaling af te ronden.

 

 

Vraag:

Kan ik dan een order annuleren nadat ik betaald heb?

Antwoord:

Ja, dat is mogelijk, maar dan moet u wel snel zijn. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw ordernummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Er bestaat een kans dat de bestelling toch al verstuurd is. In dat geval kunt u zich beroepen op het herroepingsrecht.

 

Vraag:

Badkamercomfort heeft mijn bestelling geannuleerd. Wat is er aan de hand?

Antwoord:

In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Dit doen wij echter niet zomaar. U krijgt daar altijd een bericht van. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

Het artikel is niet leverbaar. Wij leveren binnen 30 dagen. Als dit langer wordt, kan er gekozen worden om de order te annuleren. In overleg zal gekeken worden of er een vervangend artikel wordt geleverd. Uiteraard krijgt u altijd uw geld terug als er geen levering kan plaatsvinden.

De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect. Als wij geen contact met uw krijgen over de juiste adresgegevens, dan kunnen wij de order ook niet correct verzenden. Hopelijk kunnen wij u dan wel bereiken om uw rekeningnummer te weten te komen om het betaalde bedrag terug te kunnen storten.

 

Vraag:

Ik heb wel gelezen waar ik klachten kan indienen, maar waar kan ik een complimentje achterlaten?

Antwoord:

Wat lief dat u dat vraagt… wat ons betreft mag u overal complimentjes achterlaten. U kunt u waardering uitspreken op Facebook, Twitter of een Google-like geven. Dit kan op de homepage, linksonderaan het rijtje.
Maar het liefst horen wij het persoonlijk. Per mail, per telefoon…, op een kaartje bij uw bedankcadeau, dat net aan door de deur heen kan. U maakt vast iemand op kantoor stralend blij als u even laat weten dat u tevreden bent. Daar doen wij het namelijk allemaal voor.

 Klik hier om terug te keren naar de webwinkel